Serverte burgere til mannfolk som smurte seg med solkrem – Det er litt komisk at vi hele tiden må ty til nye fantasifulle måter til få menn til å smøre seg med solkrem.
Hanne i Farmasiet tror det sjelden har vært vanskeligere å gi en spådom for et nytt år – De som sørger for å forstå kundene sine godt og hvilke behov de har nå, er i en god posisjon.
Når vi glemmer mennene «Nordmenn flest sier de forstår viktigheten av å beskytte seg i sola. Likevel er Norge et av landene i verden som har pallplassering når det kommer til føflekkreft – og særlig menn er overrepresentert. Ikke overraskende kanskje, for tenk deg om, når var sist du så en solkremreklame rettet mot menn?», skriver Hanne Kjærnes
Slik bygger du en sterk merkevare: – Uforløst potensial blir utløst av en god merkevare Rådgiver i strategisk merkevarebygging i Innovation Lab, Kristine Moe Sirnes forklarer hvorfor Vipps er Norges største merkevare.
37 000 har sendt Vipps-gaver med Pride-papir i juni – Men ikke alle støtter opplegget Derimot støtter halvparten av de som vippser gaver Oslo Pride.